راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما رشت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 28 تير 1399
بازدید : 5
نویسنده : علی رضایی

سفر به رشت

رشت ، مرکز استان همیشه سبز گیلان واقع در شمال ایران است. رشت شهری بارانی است اما در عین حال هوایی دلپذیر و مطبوع دارد، که هزاران گردشگر را به سمت خود می‌کشاند. مردم فرهنگی این شهر همیشه به عنوان مردمی مدرن و دوستدار علم شناخته می‌شوند. رشت شهر برنج و باران است. رشت جاذبه‌های تاریخی و طبیعی تاثیرگذار بسیاری دارد. آشپزی محلی رشت مورد علاقه بسیاری از مردم ایران و حتی بسیاری از گردشگران خارجی است. اخیرا، با هدف ایجاد برندی بین‌المللی در شهر رشت، این شهر با عنوان « خلاق‌ترین شهر در آشپزی» در یونسکو شناخته شد. خواهرخوانده‌های شهر رشت، مسکو، کازان، آستراخان در روسیه، ترابزون ترکیه، کوتائیسی گرجستان، منطقه رشت تاجیکستان، مولتان پاکستان و شوبیش هال آلمان هستند.
مردم رشت با گویش‌های مختلف گیلکی صحبت می‌کنند. از لحاظ جغرافیایی شهر رشت از شمال با دریای خزر و تالاب انزلی، از غرب با رود پسیخان و فومن، از جنوب با سنگر و رودبار و از شرق با آستانه اشرفیه و کوچصفهان همسایه است.

آب و هوای رشت

بسته به آستانه بارش، رشت آب و هوای نیمه گرمسیری مرطوب یه به عبارتی آب و هوای مدیترانه‌ای دارد. تابستان‌های این شهر گرم و زمستان‌های آن خنک و گاهی اوقات همراه با ریزش برف است. با وجود موقعیت دریایی رشت، آب و هوای آن نسبتا قاره‌ای، با زمستان‌های سردتر و و تغییرات درجه حرارت فصلی بالاتر نسبت به بسیاری از مناطق دیگر ایران است. میانگین رطوبت رشت 81.2% است که این میزان نسبت به بسیاری شهرهای ایران به طور قابل ملاحظه‌ای بیشتر است. ساعاتی که نور خورشید در این شهر می‌تابد نسبت به بیشتر شهرهای ایران و همچنین بسیاری از مکان‌ها در این عرض جغرافیایی پایین‌تر است. شهر رشت را با عنوان « شهر باران» نیز می‌شناسند.

جاهای دیدنی رشت

رشت یکی از شهرهای بزرگ ایران با جاذبه‌های گردشگری فراوان است. از آن میان می‌توان به موزه میراث روستایی گیلان اشاره کرد که سمبلی واقعی از زندگی سنتی روستاهای گیلان است، پارک ساراوان، تالاب بین‌المللی بوجاق که بهترین مکان برای تماشای پرندگان است، باغ محتشم، موزه گنجینه رشت، پارک ملت و بسیاری مکان‌های دیگر اشاره کرد. در ادامه تعدادی دیگر از جاذبه‌های گردشگری رشت را به شما معرفی خواهیم کرد.

  خانه میرزا کوچک جنگلی
  تالاب عینک
  خانه ابریشمی
  پل خشتی لوشان
  کاروانسرای لات
  عمارت کلاه فرنگی
  امامزاده هاشم
  مدرسه‌ شاپور

بلیط هواپیما تهران رشت

برای رزرو بلیط هواپیما رشت ، پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز (مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و...) در تیک بان، نتایج حاصل را در تاریخ منتخب خود مشاهده می‌کنید و با اعمال فیلترینگ مناسب و مدنظر خود نتایج را کوتاه می‌کنید. با خرید بلیط هواپیما تهران رشت شما فقط 1 ساعت و ده دقیقه با شهر سرسبز و زیبای رشت فاصله دارید.

در حال حاضر هواپیمایی ایران ایر در مسیر تهران رشت مشغول فعالیت است. از دیگر پروازهایی که به مقصد رشت انجام می‌شوند می‌توان به پروازهای زیر اشاره کرد :

  پرواز مشهد رشت ایران ایر تور
  پرواز بندرعباس رشت آسمان
  پرواز بندرعباس رشت آسمان
  پرواز شیراز رشت آسمان
  پرواز اصفهان رشت ایران ایر
  پرواز اهواز رشت ایران ایر
  پرواز اهواز رشت نفت

همچنین مسافران می توانند بلیط رشت تهران هواپیمایی ایران ایر و بلیط پرواز چابهار تهران هواپیمایی آسمان را از طریق سایت تیک بان با ارزان‌ترین قیمت خریداری نمایند.

  جستجوی بلیط هواپیما رشت

ابتدا از برنامهپروازهای رشت اطمینان حاصل کنید، برای اینکار در قسمت پرواز داخلی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز رشت برای شما نمایش داده می‌شود.

  رزرو بلیط هواپیما رشت

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست بلیط پروازهای رشت به صورت صعودی از ارزان‌ترین پرواز نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت «جزئیات بیشتر این پرواز» اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز موردنظر، به گام بعدی، یعنی ثبت مسافران منتقل می‌شوید.

  بلیط ارزان رشت

از اساسی‌ترین خدمات تیکبان در راستای تسهیل سفری خوش و خاطره‌انگیز، گارانتی ارزان‌ترین قیمت بلیط رشت است پس دیگر لازم نیست نگران قیمت بلیط باشید فقط کافیست اطلاعات لازم را براساس فیلترینگ موجود مشخص نمایید تا پیشنهاد لحظه‌ای ایرلاین‌های همکار تیک بان را مشاهده کنید.

  بلیط چارتر رشت

شما با درج اطلاعات مبدا و مقصد از طریق مشاهده نتایج جستجو در قسمت فیلترینگ‌، می توانید ایرلاین‌های چارتر و سیستمی را به تفکیک مشاهده کرده و از قیمت‌های ویژه تیکبان بلیط چارتر رشت خریداری کنید. با خرید بلیط لحظه آخری رشت و چارتر آن بلیط ارزان رشت را تهیه کنید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








وبلاگی در مورد بلیط لحظه آخری استانبول و آموزش کامل نحوه خرید بلیط لحظه آخری ارزان استانبول

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com